Jak probíhá objednání a dodání zboží

             
Odešlete nám objednávku s uvedením zboží a jeho množství. V případě, že chcete zboží potisknout bude vás kontaktovat náš obchodník a domluví s vámi podrobnosti k potisku, ceně celkové objednávky i realizaci. Při objednávkách s potiskem zkontrolujeme tisková data, před realizací potisku vám zašleme grafický návrh pro odsouhlasení a potvrdíme vám realizaci zakázky. Zpracujeme celou zakázku a co nejdříve vám zboží doručíme.




nakupni_kosikNákup v e-shopu a zákaznický účet

1. Můžu nakupovat i jako soukromá osoba, tedy bez IČO?

Bohužel ne. Jelikož se jedná o velkoobchod, v našem e-shopu můžou nakupovat pouze fyzické nebo právnické osoby s platným IČO. Pro nákup tedy platí jiná pravidla než pro nákup v běžném e-shopu. Např. nelze vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Celé znění Všeobecných obchodních a dodacích podmínek společnosti REDA, a. s. naleznete zde.

2. Jsem nový zákazník, musím se nejdříve registrovat?

Pro nákup v našem e-shopu je vždy potřeba se zaregistrovat. Není potřeba, ale registraci provádět samostatně před objednávkou, vaši registraci provedeme s první objednávkou. V rámci dokončení objednávky vyplníte své nové přihlašovací údaje a hned odešlete svoji objednávku. Pro další objednávky se pak už přihlásíte pod svým účtem a můžeme opět nakupovat.

3. K čemu slouží registrace a zákaznický účet?

Po registraci nemusíte opakovaně vyplňovat fakturační a dodací údaje. Dále účet slouží pro přehled vašich objednávek, sledování stavu objednávky a také zde najdete všechny faktury k zakázkám. Můžete rychle a snadno upravovat své kontaktní údaje nebo opakovat své dřívější objednávky. Dále můžete tvořit nákupní seznam zboží, které vás zajímá nebo nastavit „hlídacího psa“ na zboží, které zrovna nemáme skladem. Všechny tyto funkce najdete v sekci „Můj účet“.

4. Jak získám zapomenuté heslo?

Klikněte na možnost přihlášení/registrace v pravém horním rohu. Zvolíte možnost "Zapomenuté heslo" a vložíte emailovou adresu zaregistrovanou v e-shopu. Na tuto emailovou adresu vám vzápětí bude doručen email s aktivačním odkazem. Po kliknutí na něj se nabídne možnost nastavit si nové heslo pro přihlášení.

5. Jak můžu získat množstevní slevu?

Každý předmět má vlastní množstevní ceník. Zvolte požadovaný počet kusů a množstevní sleva se automaticky odpočítá. Při nákupu většího množství zboží získáte i výhodnější cenu potisku.


predmetVýběr zboží a potisku

6. Jak vybrat zboží?

Zboží je uspořádáno do několika přehledných kategorií podle druhů. Dohledáte je s využitím navigace v levé části webové stránky nebo také můžete využít vyhledávání pomocí názvu nebo kódu produktu uprostřed nahoře. Všechny potřebné informace o daném produktu najdete v jeho detailu. Vyberte si požadované barevné provedení a počet kusů a zboží vložte jednoduše do nákupního košíku.

7. Jak správně vybrat potisk?

V detailu zboží najdete naši „kalkulačku potisku“, která vám nabídne pouze technologie, které jsou pro předmět nejvhodnější. Nemusíte se tedy bát, že vyberete nevhodnou potiskovou technologii. Více informací o jednotlivých technologiích potisku najdete v sekci potisk.

8. Jak zjistím aktuální dostupnost zboží.

Aktuální dostupnost si můžete vždy ověřit v detailu produktu. Pokud je zboží skladem, zobrazí se i přesný počet kusů. Pokud jej aktuálně nemáme skladem, najdete zde informaci do kolika dní vám jej dokážeme zajistit.

9. Je možné koupit i 1 ks daného zboží?

Nabízíme možnost nákupu zboží od 1 ks, avšak takový produkt vás vyjde draho. Vždy musí být dodržena minimální výše hodnoty objednávky 1 500 Kč bez DPH. Musíte tedy objednávku doplnit dalšími předměty. Doporučujeme nakupovat zboží ve větším množství a využít množstevní slevy.

10. Jak zjistím kolikabarevné logo mám?

Počet barev loga vychází z jeho grafického zpracování. Když máte v logu červenou a modrou barvu, vaše logo budeme tisknout 2 barvami. V případě, že vaše logo obsahuje barevné přechody nebo stíny, je každý odstín považován za jednu barvu. Tedy světle zelená a zelená budou počítány za 2 barvy. Pro většinu technologií potisku je potřeba určit konkrétní barvy v odstínech Pantone.

V případě fotek nebo tisku digitálními technologiemi se počet barev nepočítá, tedy i 3 barevné logo bude počítáno jako 1 barva. Technologie laser nebo pískování nenabízí možnost volby počtu barev, protože barvu loga určuje podkladová barva zboží.

11. Jak zjistím kolika barvami je možné produkt potisknout?

Tento údaj najdete v detailu zboží v naší kalkulačce potisku. Tady rychle zjistíte, kolik barev je možných danou technologií zboží potisknout. Počet barev potisku u mnoha produktů ovlivňuje i cenu za potisk. Tedy i podle ceny za potisk se můžete rozhodnout, kolika barevné logo nakonec budete chtít realizovat. V případě, že kalkulačka potisku není v detailu položky dostupná, o potisku a jeho možnostech vás informuje obchodní oddělení na kontaktech obchod@reda.cz nebo +420 548 131 230.


tiskarnaTisková data pro potisk

12. V jakém formátu je potřeba zaslat tisková data?

Tisková data jsou různá pro jednotlivé technologie potisku. Přesnou specifikaci najdete zde. Pokud si nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit.

13. Kam se vkládají tisková data?

Tisková data vložíte ve druhém kroku nákupního košíku s označením "Potisk". Jestli tento krok přejdete není problém nám tisková data doručit dodatečně e-mailem.

14. Dostanu před vyhotovením grafický návrh?

Před realizací objednávky vám zašleme ke schválení grafický návrh. Můžete si tak představit, jak bude váš předmět s potiskem vypadat. Jeho vyhotovení je zcela ZDARMA a bez vašeho schválení potisk nebudeme realizovat.


krabicePlatba a doručení

15. Kolik mě to bude stát?

Každý den chceme dělat váš business jednodušší, a proto pro vás máme skvělou, jednoduchou, intuitivní a vždy dostupnou online kalkulačku potisku. Kdykoliv a kdekoliv zjistíte cenu potisku vybraného druhu a množství zboží. Kalkulačku potisku najdete v detailu zboží. Stačí zadat požadované množství předmětů, vybrat si některý z nabízených technologií potisků, velikost a počet barev potisku a cena se automaticky přepočítá.

16. Jaká je minimální hodnota objednávky?

Minimální hodnota objednávky je 1 500 Kč bez DPH.  Výše minimální hodnoty objednávky je stanovena z důvodu nákladných procesů, které se za objednáním skrývají – vyskladnění, obalové materiály, administrace objednávky apod.

 17. Můžu sledovat stav vyřízení objednávky?

Ano, můžete. O stavu objednávky vás informujeme prostřednictvím e-mailu nebo aktuální stav vaší objednávky můžete také sledovat po přihlášení na eshop.reda.cz v sekci objednávky.

18. Proč se mi do ceny objednávky počítá manipulační poplatek?

Manipulační poplatek se účtuje pouze u některého typu zboží, např. u deštníků, které je potřeba po jednotlivých kusech ručně vybalit a dále pak opětovně zabalit. Manipulační poplatek, je také spojen s větší náročností vybrané technologie. Např. povrch hrnků se musí někdy nejdřív očistit, u technologie hydroglazura musí po nastříkání barvy schnout nebo po vypálení zase chladnout apod.

19. Jak mi bude objednávka doručena a jak za ní zaplatím?

Zboží si můžete vyzvednout osobně přímo v REDA na Hviezdoslavova 55d, Brno–Slatina vždy od 8:00 do 16:30. Pokud preferujete osobní vyzvednutí, zaplatit můžete předem zálohovou fakturou ve výši 100 % nebo bankovním převodem.

V případě, že si chcete nechat zboží dovést, zvolte možnost dopravy "Geis balík". V takovém případě si můžete vybrat platbu předem zálohovou fakturou ve výši
100 %, bankovním převodem nebo hotově/kartou při převzetí zásilky
.

 20. Jaká je cena dopravy a balného?

Cena dopravy a balného je pro objednávky v eshop.reda.cz vždy ZDARMA.

21. Co ovlivňuje termín dodání?

Pokud máme zboží skladem, mimo sezonu vám ho potištěné doručíme do 5 pracovních dní. Během sezóny (září-prosinec) se tato doba může prodloužit až na 10 dní. Pokud zboží není skladem, je potřeba počkat až nám ho dodavatel doručí. Aktuální skladovou dostupnost najdete vždy v detailu daného produktu. Termín dodání ovlivňuje také rychlost odsouhlasení grafiky potisku nebo případný termín zaplacení zálohové faktury. Z tohoto důvodu je termín dodání upřesněn až v kupní smlouvě, kterou vám zašleme e-mailem.


objednavkaObjednávky a faktury

22. Kdy mi bude objednávka doručena?

U zboží, které máme skladem je doručení bez potisku do 48 h od objednání. Zboží, které máme skladem a s vlastním potiskem vám mimo sezonu doručíme
do 5 dní
Během sezony, tedy od září do konce prosince, se tato doba prodlužuje na přibližně 10 dní.

23. Můžu objednávku stornovat?

Objednávku je možné stornovat do potvrzením kupní smlouvy, kterou obdržíte e-mailem. Pak už objednávku nelze stornovat.

24. Můžu objednávku po odeslání ještě upravit?

Objednávku můžete změnit až do odsouhlasení kupní smlouvy v počtu a druhu předmětů. Změna grafického návrhu potisku je možná pouze do jeho schválení. Poté již s objednávkou nelze nic dělat. Pro změny se obraťte na svého obchodníka nebo na infolinku +420 548 131 230 či e-mail obchod@reda.cz.

25. Jakým způsobem získám fakturu?

Fakturu vám zašleme e-mailem po vyřízení vaší objednávky. Můžete si ji také dohledat po přihlášení ve vašem zákaznickém účtu. V případě, že si objednáváte zboží na dobírku, faktura vám bude doručena spolu s balíčkem.


dumVzorky a showroomy

26. Kdy můžu navštívit showroom a můžu tam nakoupit zboží?

Showroom můžete navštívit kdykoliv během otevírací doby. Aby se náhodou nestalo, že budete čekat delší dobu na obsloužení, je dobré si předem návštěvu domluvit na telefonním čísle +420 548 131 230 nebo obchod@reda.cz. Aktuální otevírací dobu najdete zde. Showroomy slouží pouze pro ukázku reklamních předmětů. Ty vám rádi ukážeme a můžete si vyzkoušet jejich kvalitu, funkčnost či velikost (textil). Předměty tedy v showroomu bohužel nezakoupíte. Objednávku si můžete vytvořit přes e-shop nebo se můžete obrátit na některého z našich obchodních zástupců.

27. Je možné zaslat vzorky předmětů?

Vzorky předmětů zasíláme na 30 dní zcela ZDARMA. Na e-shopu si vyberete předmět, který byste chtěli jako vzorek a poptávku napíšete na obchod@reda.cz. Do e-mailu vložte kód požadovaného produktu, který najdete v jeho detailu spolu s adresou, kam budeme předmět zasílat nebo se s požadavkem můžete obrátit na vašeho obchodního zástupce. Po uplynutí 30 dní nám předmět pošlete zpátky nebo si ho můžete, v případě zájmu, odkoupit.

28. Je možné nechat si vyrobit vzorky předmětů s potiskem?

Můžeme vám poslat nepotištěný nebo potištěný vzorek, pokud je součástí našeho vzorníku. Individuálně se lze domluvit i na výrobě 1 vzorku s vlastním logem (platí pouze pro zakázky většího rozsahu).


medailonReklamace

29. Jak postupovat při reklamaci zboží?

Pokud zjistíte po předání zboží, že je některý z předmětů vadný, reklamaci je potřeba uplatnit nejpozději do 7 pracovních dní ode dne předání zboží. Reklamaci můžete zaslat poštou na adresu REDA, a. s. Hviezdoslavova 55d, 627 00 Brno-Slatina nebo emailem na obchod@reda.cz. Vždy je potřeba připojit fotografickou dokumentaci a číslo zakázky, které najdete na dokladech, které jste obdrželi.

Na zboží se váže záruka 6 měsíců dle obchodních podmínek společnosti Reda a. s.