O nás

REDA_o nasReda a.s. je dynamicky se rozvíjející společnost, která vznikla v roce 1991. Díky dlouholetým zkušenostem s importem a exportem reklamních a dárkových předmětů a sehranému týmu profesionálů se řadí na pozici jedničky na trhu v České republice.

Abychom se mohli po více než 25 letech zkušeností na trhu jak v České republice, tak i v Evropě rozvíjet, spojila se Reda a.s. se společností Paul Stricker Group a stala se tak jednou z nejrychleji rostoucích skupin na trhu reklamních a dárkových předmětů v Evropě s obratem přesahující 80 milionů EUR a pokrytím více než 80 zemí na 4 kontinentech se zařadila mezi TOP dodavatele v Evropě. Díky tomuto spojení máme možnost nabídnout větší portfolio produktů a rozšířit i portfolio nabízených služeb pro naše zákazníky.

Nadále zůstáváme jedničkou na českém trhu, a to zejména díky největším skladovým kapacitám v ČR s více než 16 000 paletovými místy a 30 miliony kusů zboží skladem. V rámci naší společnosti nabízíme více než 10 potiskových technologií, a to včetně nejmodernějších digitálních technologií, díky nimž se řadíme na špičku evropského trhu.

Opakovaně jsme se umístili na prvních příčkách v soutěžích jako je Hvězda 3D reklamy, Popai awards, ale také jsme se umístili v žebříčku Czech Business Superbrands. Vysoká kvalita našich produktů a služeb byly a jsou hlavní přednosti, díky kterým jsme byli jakožto Reda, oceněni. Jsme také členy významných mezinárodních asociací jako je PSI, POPAI CS a PPAI, což nám umožňuje spolupráci s významnými světovými výrobci a dodavateli reklamních a dárkových předmětů.

I když začínáme budovat novou etapu společností Reda a.s. a Paul Stricker Group pořád je naším hlavním cílem plná spokojenost našich klientů.

Naše poslání

„Hlavním posláním je vzájemně spolupracovat, s cílem stát se první volbou zákazníka a lídrem na trhu v našem oboru. Uvědomujeme si, že k dosáhnutí tohoto cíle jsou důležití především naši lidé, jako největší deviza naší firmy. S hrdostí stojíme za kvalitou naší práce, jejíchž prostřednictvím budujeme úspěšnou, inovativní, dynamickou a flexibilní společnost.“

Ocenění

Vyrábíme originální reklamní předměty a dárky, které každý rok vítězí v oborových soutěžích Hvězda 3D reklamy nebo Popai Awards. Více se dozvíte zde.

Naše firemní hodnoty

FÉROVOST – „hrajeme fér“, tzn. jednáme fér se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky a obchodními partnery v souladu s etickým jednáním. Svým jednáním jdeme příkladem ostatním. Všichni jsou členové jednoho týmu a jen tak můžeme dosáhnout našich cílů. Pomáhá nám stát se důvěryhodnými.

OTEVŘENOST – umíme vyslechnout názory ostatních a nebojíme se vyjádřit svůj názor. Otevřenost podporuje vzájemné porozumění a rozvoj lidského potenciálu a tím je nedílnou součástí firemní kultury.

UZNÁNÍ – uznáváme a ctíme zaměstnance za kvalitní výsledky práce. Podporujeme nové nápady, inovativní myšlení a každou další přidanou hodnotu práce směřující ke spokojenosti zaměstnanců a rozvoji firmy.

RESPEKT – respekt je založen na konceptu lidskosti a lidské důstojnosti. Pomáhá nám spoluutvářet atmosféru úcty a spravedlivosti. Jeho získání vyžaduje otevřenou komunikaci, kterou uznáváme prostor pro projev každého člověka jako individuality.

SPOLUPRÁCE – každý z nás je součástí týmu, proto je důležité spolupracovat s ostatními. To znamená pochopení odlišných názorů, efektivní komunikaci, vzájemně si naslouchat a hledat kompromisy v dosažení společného cíle.

Vedení společnosti

Vojtěch Kocourek, generální ředitel

ruzicka

 Jako absolvent Masarykovy univerzity, Fakulty ekonomicko-správní nastartoval svou kariéru ve společnosti PricewaterhouseCoopers a následně pokračoval v Deloitte. Celkově působil 10 let v oblasti strategického poradenství. Do Redy nastoupil v roce 2018 a byl zodpovědný za integraci společnosti do skupiny Paul Stricker. Následně byl jmenován na pozici generálního ředitele.

Vedení jednotlivých úseků

Alžbeta Czakóová, obchodná riaditeľka B2C

Ing. Kamil Pultarfinanční ředitel

cerna

Do společnosti REDA přišla, aby uplatnila bohaté zkušenosti získané ve společnostech jako Xerox, nebo RICOH Czech Republic s.r.o., kde pracovala na nejvyšších vedoucích pozicích. Od května 2019 se podílí na dalším rozvoji celého obchodního úseku, který vede z pozice obchodní ředitelky úseku B2C.

Cech

Na pozici finančního ředitele společnosti REDA nastoupil v říjnu 2012 po mnohaletých zkušenostech ve vedoucí distribuční společnosti v sektoru IT. Vystudoval vysokou školu Báňskou v Ostravě, obor Ekonomika a finance. Ve společnosti REDA a.s. zodpovídá za kompletní finanční řízení, controlling a oblast ICT.

Ing. Jaroslav Čechnákupní ředitel

Jozef Kratochvíltechnický ředitel

hakl

Členem týmu REDA a.s. je od roku 2007, kdy zastával pozici analytika obchodních úseků, poté vedoucího produktového marketingu a od roku 2014 řídí nákupní úsek – považuje se tedy za "odchovance" společnosti REDA a.s. Zodpovídá za sortiment zboží, jeho nákup a kolekci katalogů.

 pultar

Po absolvování polygrafické školy v roce 1995 nastoupil ihned do společnosti Reda, kde vystřídal několik pozic na technickém úseku. Úspěšný rozvoj technického úseku je pěvně spjat s jeho kariérou. Od roku 2012 manažer výroby, od roku 2019 technický ředitel.

BA(Hons) Štěpán Haklmanažer lidských zdrojů

 

hakl

V REDA a.s. pracuje od roku 2011, kde zúročuje svoje více než 15ti leté zkušenosti z oboru lidských zdrojů. Zkušenosti načerpal ze společnosti Lufthansa, kam nastoupil jako náborář a postupně se vypracoval na pozici Manažera lidských zdrojů, ve které pokračoval i ve společnosti Penta – Mediclinic.