O nás

REDA_o nasReda a.s. je dynamicky se rozvíjející společnost, která vznikla v roce 1991. Díky dlouholetým zkušenostem s importem a exportem reklamních a dárkových předmětů a sehranému týmu profesionálů se řadí na pozici jedničky na trhu v České republice.

Abychom se mohli po více než 25 letech zkušeností na trhu jak v České republice, tak i v Evropě rozvíjet, spojila se Reda a.s. se společností Paul Stricker Group a stala se tak jednou z nejrychleji rostoucích skupin na trhu reklamních a dárkových předmětů v Evropě s obratem přesahující 80 milionů EUR a pokrytím více než 80 zemí na 4 kontinentech se zařadila mezi TOP dodavatele v Evropě. Díky tomuto spojení máme možnost nabídnout větší portfolio produktů a rozšířit i portfolio nabízených služeb pro naše zákazníky.

Nadále zůstáváme jedničkou na českém trhu, a to zejména díky největším skladovým kapacitám v ČR s více než 16 000 paletovými místy a 30 miliony kusů zboží skladem. V rámci naší společnosti nabízíme více než 19 potiskových technologií, a to včetně nejmodernějších digitálních technologií, díky nimž se řadíme na špičku evropského trhu.

Opakovaně jsme se umístili na prvních příčkách v soutěžích jako je Hvězda 3D reklamy, Popai awards, ale také jsme se umístili v žebříčku Czech Business Superbrands. Vysoká kvalita našich produktů a služeb byly a jsou hlavní přednosti, díky kterým jsme byli jakožto Reda, oceněni. Jsme také členy významných mezinárodních asociací jako je PSI, POPAI CS a PPAI, což nám umožňuje spolupráci s významnými světovými výrobci a dodavateli reklamních a dárkových předmětů.

I když začínáme budovat novou etapu společností Reda a.s. a Paul Stricker Group pořád je naším hlavním cílem plná spokojenost našich klientů.

Naše poslání

„Hlavním posláním je vzájemně spolupracovat, s cílem stát se první volbou zákazníka a lídrem na trhu v našem oboru. Uvědomujeme si, že k dosáhnutí tohoto cíle jsou důležití především naši lidé, jako největší deviza naší firmy. S hrdostí stojíme za kvalitou naší práce, jejíchž prostřednictvím budujeme úspěšnou, inovativní, dynamickou a flexibilní společnost.“

Ocenění

Vyrábíme originální reklamní předměty a dárky, které každý rok vítězí v oborových soutěžích Hvězda 3D reklamy nebo Popai Awards.

Naše firemní hodnoty

FÉROVOST – „hrajeme fér“, tzn. jednáme fér se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky a obchodními partnery v souladu s etickým jednáním. Svým jednáním jdeme příkladem ostatním. Všichni jsou členové jednoho týmu a jen tak můžeme dosáhnout našich cílů. Pomáhá nám stát se důvěryhodnými.

OTEVŘENOST – umíme vyslechnout názory ostatních a nebojíme se vyjádřit svůj názor. Otevřenost podporuje vzájemné porozumění a rozvoj lidského potenciálu a tím je nedílnou součástí firemní kultury.

UZNÁNÍ – uznáváme a ctíme zaměstnance za kvalitní výsledky práce. Podporujeme nové nápady, inovativní myšlení a každou další přidanou hodnotu práce směřující ke spokojenosti zaměstnanců a rozvoji firmy.

RESPEKT – respekt je založen na konceptu lidskosti a lidské důstojnosti. Pomáhá nám spoluutvářet atmosféru úcty a spravedlivosti. Jeho získání vyžaduje otevřenou komunikaci, kterou uznáváme prostor pro projev každého člověka jako individuality.

SPOLUPRÁCE – každý z nás je součástí týmu, proto je důležité spolupracovat s ostatními. To znamená pochopení odlišných názorů, efektivní komunikaci, vzájemně si naslouchat a hledat kompromisy v dosažení společného cíle.

Vedení společnosti

Vojtěch Kocourek, generální ředitel

Vojtěch Kocourek

Jako absolvent Masarykovy univerzity, Fakulty ekonomicko-správní nastartoval svou kariéru ve společnosti PricewaterhouseCoopers a následně pokračoval v Deloitte. Celkově působil 10 let v oblasti strategického poradenství. Do Redy nastoupil v roce 2018 a byl zodpovědný za integraci společnosti do skupiny Paul Stricker. Následně byl jmenován na pozici generálního ředitele.

Vedení jednotlivých úseků

David Kinter, obchodní ředitel pro Českou republiku a Slovensko

Štěpán Hakl, HR ředitel

David Kinter

V REDA a.s. pracuje od roku 2020.

Zkušenosti načerpal v potravinářském a farmaceutickém průmyslu v lokálních i nadnárodních společnostech jako jsou Kofola, Nestlé, Unilever, Karlovarské minerální vody a LEROS, kde působil více jak 17 let na různých manažerských pozicích v rámci obchodního oddělení.

Hakl

V REDA a.s. pracuje od roku 2011, kde zúročuje svoje více než 15ti leté zkušenosti z oboru lidských zdrojů. Zkušenosti načerpal ze společnosti Lufthansa, kam nastoupil jako náborář a postupně se vypracoval na pozici Manažera lidských zdrojů, ve které pokračoval i ve společnosti Penta – Mediclinic.

Ing. Jaroslav Čechnákupní ředitel

Josef Kratochvil, provozní ředitel

Jaroslav Čech

Členem týmu REDA a.s. je od roku 2007, kdy zastával pozici analytika obchodních úseků, poté vedoucího produktového marketingu a od roku 2014 řídí nákupní úsek – považuje se tedy za "odchovance" společnosti REDA a.s. Zodpovídá za sortiment zboží, jeho nákup a kolekci katalogů.

 Josef Kratochvil

Po absolvování polygrafické školy v roce 1995 nastoupil ihned do společnosti Reda, kde vystřídal několik pozic na technickém úseku. Úspěšný rozvoj technického úseku je pěvně spjat s jeho kariérou. Od roku 2012 manažer výroby, od roku 2019 provozní ředitel.

 Renáta Bordovská, finanční ředitelka

 

Renáta Bordovská

Do Redy přišla v období přerodu z lokální do nadnárodní firmy, aby uplatnila pestré zkušenosti z nadnárodních prostředí, ať už velkých soukromých společností (KPMG, AXA) či veřejného sektoru (EU Court of Auditors) nebo technologické společnosti (GoodData). Kromě manažerských a finančních znalostí má Renáta procesní zaměření a snaží se využít technologie k maximálnímu zefektivnění a zpřehlednění procesů.